Pixel City teži da obezbedi visok kvalitet usluga i proizvoda koje pruža. Međutim, razumemo da se ponekad mogu pojaviti problemi ili nesporazumi. Ova politika reklamacije definiše postupak i uslove pod kojima možete podneti reklamaciju za proizvode ili usluge koje pružamo.

1. Pravo na reklamaciju

Kupci imaju pravo da podnesu reklamaciju ukoliko proizvod ili usluga koju su dobili nije u skladu sa dogovorenim uslovima, odnosno ako proizvod ima fabričku grešku, ili ako usluga nije izvršena prema ugovorenim specifikacijama.

2. Rok za podnošenje reklamacije

Reklamaciju je potrebno podneti u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda ili izvršene usluge. Nakon isteka ovog roka, reklamacije neće biti razmatrane.

3. Način podnošenja reklamacije

Reklamaciju možete podneti putem e-maila na adresu [email protected] ili putem pošte na našu poslovnu adresu: Trnava bb, 36300 Novi Pazar, Srbija. U reklamaciji je potrebno navesti:

  • Ime i prezime kupca.
  • Kontakt podatke (e-mail i telefon).
  • Opis proizvoda ili usluge na koju se reklamacija odnosi.
  • Detaljan opis problema ili nedostatka.
  • Broj računa ili drugi dokaz o kupovini/usluzi.

4. Postupak rešavanja reklamacije

Nakon prijema reklamacije, naš tim će pregledati vašu žalbu i kontaktirati vas u roku od 5 radnih dana kako bi potvrdili prijem i dali informacije o daljim koracima. Ukoliko je reklamacija osnovana, ponudićemo vam jedno od sledećih rešenja:

  • Popravku proizvoda ili ponovnu uslugu bez dodatnih troškova.
  • Zamenu proizvoda ili usluge.
  • Povrat novca, u skladu sa važećim zakonskim regulativama.

5. Odbijanje reklamacije

Reklamacija će biti odbijena ukoliko:

  • Proizvod je oštećen usled nepravilnog korišćenja od strane kupca.
  • Usluga je korišćena ili izmenjena bez konsultacije sa nama.
  • Reklamacija je podneta van predviđenog roka.

6. Troškovi povrata

U slučaju osnovane reklamacije, Pixel City će snositi troškove povrata proizvoda. Ukoliko je reklamacija neopravdana, kupac snosi troškove povrata.

7. Kontakt

Za sva pitanja u vezi sa politikom reklamacije, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila na [email protected] ili telefonom na naš broj koji je naveden na web stranici.

Ova politika reklamacije stupa na snagu danom objavljivanja na našoj web stranici.